Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 29, 2010

saya? =p

i've been tag by AyureQ's..
so this is it...
1) Siapakah diri anda di rumah? -suri rumah kepada firdaus abu jalil dan ibu kepada si chomel fareez
2) Siapakah diri anda disamping rakan? -tak berapa pasti la..
3) 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai.. - duit berguguran atas saya kat mane2 shj saya berjalan…hahahah…..just kidding….. - ntah la ape eyh….rasenye sume da complete kowt
4) Siapakah nama pasangan anda? - Firdaus Abu Jalil
5) Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda - sangat sukakan nasi goreng nye....sedapppp.... - sume org kate dia garang tp sebenarnye..... =) - sentiasa memenuhi kemahuan saya...ahaks... - very loving and caring husband/daddy - romantik always make me surprised.....
6) Bila tarikh anda couple? - 8th march 2005
7) Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda? - masa accident...fiuhh~.....kami amat panic sekali....masa tu baru terbukti yang si dia amat menyayangi saya =)
8) Lagu tema cinta anda? - ermm…maaf xde lagu tema oke
9) Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda? - dia sudah cukup sempurna untuk saya
10) Tag 10 rakan anda yang lain -anybody who read my blog....teetttttttt~...u've been tag oke....

No comments: