Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 23, 2009

sea..boat...fishy...

Last week my hubby and his fwen (men's only oke...) spend their tyme to go to 'fishing' at rompin for 2days 1nite (tp x ingt kat pulau mane..)...wat a lucky day my hubby got the biggest fish it was 'ikan haruan tasek' and another one i forgot the name (heih...)...mcm tau2 je dat ikan haruan is gud for me after given birth.. Tque sayang for dat fish...x sia2 bekorban perasaan...huhuhu.... Before..ter-sgt2-la-x-bg-nye my hubby pg laut...it bcoz aim totally 101% worried...walaupun ni 2nd tyme dia pg...Naseb baek on dat place line phone ada...kurang skit rsau.... eLLOo anything can happen di laut yg sgt2 la dlm itu..and..and...and...aim tOo young to be 'janda' oke....and also...sape x sayang laki oOi...huhuhu...syukur my darl selamat pg dan pulang ke pangkuan Ku....sOo just a few pict to enjoy... ;) mucho gracias~...

No comments: